Bíjna!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Charlotte Margadant - WaarBenJij.nu Bíjna!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Charlotte Margadant - WaarBenJij.nu

Bíjna!!

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

25 Augustus 2012 | Nederland, Apeldoorn

Hallo lieve vrienden, familie, collega's en geïnteresseerden!!

Nog maar vijf daagjes en dan is het eindelijk zover.. Na een jaar lang wachten, verheugen en dromen van een andere wereld vertrekken Daniëlle, Ilse en ik voor drieënhalve maand naar Gambia!!

Iedereen die mij kent kan het onderhand wel dromen, haha, zo graag wil ik ontwikkelingswerk doen!
Het lijkt me geweldig om mensen te helpen die de hulp echt nodig hebben, alleen maar medisch te handelen en mijn steentje bij te dragen aan de wereld.

In Gambia heeft de bevolking gemiddeld een levensverwachting van 51 jaar en halen 129 van de 1000 pasgeboren kinderen hun eerste levensjaar niet..
Wij willen helpen (voor zover we dat kunnen)!

We zullen de eerste anderhalve week in de hoofdstad Banjul zitten, waar we eigenlijk gewoon nog lekker vakantie gaan vieren met z'n drieën! Oke ook een beetje om een visum en nodige dingetjes te regelen..
Hierna vertrekken we naar Bansang, oftewel de bush bush. Hier is geen douche en ook schijnen wc's hier nog niet echt te bestaan, even wennen dus... Haha.
In Bansang gaan we zes weken werken in het ziekenhuisje daar en rond half oktober vertrekken we weer naar Banjul waar we ook daar zes weken werken in het ziekenhuis. De laatste twee weken hebben we nog lekker vakantie!

We hebben geen idee van het telefoon bereik en internet daar, dus tot zo snel mogelijk!

GAMBIA, HERE WE COME!!!

• 25 Augustus 2012 - 02:22

Youri:

Lief! Ik hoop oprecht dat je het leuk hebt met het werk wat je daar gaat doen en natuurlijk met Danielle en Ilse. Ben er benieuwd naar je verhalen en kom je natuurlijk ervaren in Gambia zelf. Hopelijk gaat deze periode sneller voorbij dan dat het zo klinkt in mijn hoofd haha. Kusje

• 28 Augustus 2012 - 19:49

Monique:

nog 1 nachtje slapen (als dat lukt), heel veel knuffelen met je vriendje en dan is het zo ver het vliegtuig in naar Gambia. Heel veel plezier en succes natuurlijk. wij lezen graag jouw belevenissen op deze site.
    Gr van ons 3 tjes.

xx Martijn, Monique en Eva